فعال مدنی در آلمان: انقلاب اسلامی مردم ایران تنها امید ملت های منطقه است
نوشته شده توسط : swot

مدیر نهاد خیریه 'جمعیت كمك های بشردوستانه برای فلسطین' در شهر بن و نویسنده مقاله های متعددی درباره خاورمیانه و تحولات آن كه در روزنامه ها و مجلات تخصصی سیاسی آلمان منتشر شده، افزود: پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی ایران، اكنون آثار و نتایج این تحول بزرگ، در كشورهای منطقه بخوبی قابل مشاهده است.

وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در برلین تاكید كرد: امروز انقلاب اسلامی ایران را كه 33 سال قبل در چنین روزهایی به پیشگامی امام (ره) به عنوان یك رهبر بی مانند پیروز شد، در واقع بزرگترین امید ملت های منطقه می دانیم كه در مبارزه خود علیه هژمونی غرب و ایستادگی در برابر قدرت طلبی خودكامگان بی تردید، الگویی جز حركت مردم ایران ندارند.

عزالدین موسی همچنین با موفق خواندن تلاش ملت ایران در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سایه انقلاب، اصول امام (ره) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، گفت: استقلال و خودكفایی امروز ایران دربرابر قدرت های بزرگ نیز می تواند الگوی بسیار خوبی برای دیگر كشورهای منطقه باشد.

این فعال سیاسی ادامه داد: ایران اكنون به عرصه ای رسیده كه آمریكا حتی با ادعای ابر قدرتی، تهدید و فشار مداوم، هیچگاه جرات و توان حمله را نخواهد داشت.

این تحلیلگر مسائل خاورمیانه با تاكید بر اینكه 'ایران تنها نور امید در منطقه است'، پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 را یك رویداد فوق العاده خواند كه تمام قدرت های استكباری در جهان را مبهوت كرد و موجب بیداری همه ملت ها در برابر نابرابری ها و بی عدالتی ها شد.

رییس جمعیت كمك های بشردوستانه برای مردم فلسطین در ادامه، حمایت های معنوی، سیاسی و مادی انقلاب اسلامی ایران از مقاومت فلسطینی را مورد ستایش قرار داد و گفت: راه بنا نهاده شده امام (ره) در این سال ها خوب ادامه یافت.

عزالدین موسی در ادامه با اشاره به بیداری ملت ها در كشورهای مختلف، افزود: بی تردید این حركت های مردمی ناشی از تاثیرات فراوان انقلاب اسلامی بوده است زیرا موفقیت و توسعه روز افزودن ایران در حوزه های مختلف با وجود دشمنی ها و موانع ایجاد شده از سوی غرب و آمریكا، این امید را در دل ملت ها زنده كرد كه اگر بخواهند می توانند كشور خود را بدون دخالت دیگران اداره كنند و استقلال داشته باشند.

وی تاكید كرد: این امید آفرینی، ریشه تمام دشمنی ها با ایرانیان و انقلاب اسلامی است، اما آثار ارزشمند آن نمایان شده و قدرت های استعمارگر اكنون می بینند، ایران راه را به دیگران نشان داده و خروش ها نیز قدرت طلبان را هدف گرفته است. از همین رو به بهانه های مختلف از جمله دروغ تلاش تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای می خواهند مانع پیشروی انقلاب اسلامی شوند.

این تحلیلگر مسائل خاورمیانه در ادامه تصریح كرد: امروز اثرات ارزشمند انقلاب اسلامی در خاورمیانه، آمریكای لاتین كه زمانی حیاط خلوت استعمارگران بود و شمال آفریقا بیش از همه مشهود است و شاهدیم كه مردم لیبی، مصر، تونس، بحرین، یمن و دیگر كشورها با نگاه به ایران اسلامی و امید به داشتن نظام مردمی و مردمسالار، حقوق خود را مطالبه می كنند.

عزالدین موسی افزود: انقلاب اسلامی ایران در این مدت آثار خود را بین ملت های منطقه بر جای گذاشته و امروز شاهد تحولات عظیمی هستیم، مردم بیدار شده اند و سرنگونی دیكتاتورها را شاهدیم. ملت ها در روند مبارزه باید بسیار هوشیار باشند تا انقلاب دستخوش تغییر نشود و در دامان طمع غرب قرار نگیرند.

وی خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی و سخنان روشنگرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همراه هدایت های حضرت آیت الله خامنه ای، نور امید دل مسلمانان در منطقه و بسیاری از مردم جهان است كه از آن راه های پایان دادن به ظلم و بی عدالتی را می جویند. با توجه به اینكه دشمنان با كمین همیشگی تلاش می كنند حركت انقلابی در كشورهای مختلف را در راستای اهدف خود مصادره كنند،ملت ها باید همواره مراقب و هوشیار باشند.

اروپام** 2051** 1701**1516





:: برچسب‌ها: اروپا , استرالیا , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: